Join newsletter
& be up to date!
Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.
Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnih rokova, što ne podrazumijeva kvarove nastale unutar 7 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba direktno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na garantnom listu.
Pošiljke za koje se ustvrdi da su startno neispravne ili oštećene u transportu je potrebno vratiti u originalnoj, neoštećenoj ambalaži, sa priloženom dokumentacijom koju ste dobili uz uređaj.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate putem telefona na 039 830 042 ili na e-mail: info@hitponuda.ba . Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo vas da nam javite broj narudžbe u kojoj se nalazi reklamirani proizvod, broj računa ili vaše korisničko ime.
Radno vrijeme operatera: Pon-Pet 9:00-18:00h, subotom 09:00-15:00.
Praznicima korisnička podrška nije dostupna.
Join newsletter
& be up to date!
Powerful, sleek template that is easy to configure and focused on presenting all your product in best way.
[mc4wp_form]
*Don’t worry, we won’t spam our customers mailboxes