Uvjeti kupnje

Brza i pouzdana dostava

Vaša pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi. Sve informacije o našoj usluzi dostave možete saznati pozivom na tel. 080 080 029, e-mail: info@hitponuda.ba ili putem online chat podrške.

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do sprata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prevozničkih kompanija koje obavljaju usluge transporta.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Dostavna služba isporuku vrši u roku od 48h od preuzimanja pošiljke u skladištu (ukoliko je artikal dostupan u skladištu), osim ako se ista ne preuzme petkom. U tom slučaju roba se isporučuje u ponedjeljak.

Servis robe

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnih rokova, što ne podrazumijeva kvarove nastale unutar 7 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba direktno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na garantnom listu.

Pošiljke za koje se ustvrdi da su startno neispravne ili oštećene u transportu je potrebno vratiti u originalnoj, neoštećenoj ambalaži, sa priloženom dokumentacijom koju ste dobili uz uređaj (fiskalni račun i ovjeren garantni list).

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate putem telefona na 080 080 029 ili na e-mail: info@hitponuda.ba . Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo vas da nam javite broj narudžbe u kojoj se nalazi reklamirani proizvod, broj računa ili vaše korisničko ime.

Radno vrijeme operatera: Pon-Pet 9:00-16:00h, subotom 09:00-13:00.

Praznicima korisnička podrška nije dostupna.

Reklamacije i prigovori

Niste zadovoljni proizvodom kojeg ste kupili na našem web shopu?

Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo Vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili Vašim korisničkim imenom te opisom reklamacije putem bilo kojeg od naših komunikacijskih kanala:

  • E-mail info@hitponuda.ba
  • Telefonski na 080 080 029
  • Putem online chata na stranici
  • Preko društvenih mreža

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:

  • može li se proizvod zamijeniti za novi,
  • može li se za proizvod vratiti novac,
  • ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.

U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 080 080 029 ili e-mailom na info@hitponuda.ba.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Radno vrijeme operatera: Pon-Pet 9:00-16:00h, subotom 09:00-13:00.

Praznicima korisnička podrška nije dostupna.

Načini plaćanja

Omogućavamo različite načine plaćanja, ovisno o mogućnostima kupaca i njihovom životnom stilu.

  1. Gotovinsko plaćanje (po primitku pošiljke-pouzećem) Opcija plaćanja pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na Vašu adresu, prilikom primitka robe. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o dospijeću pošiljke.
  2. Plaćanje na rate do 24 rate sa dostavom na Vašu adresu u cijeloj BiH! Unicredit bank: Visa CLASSIC kartica
    Ako imate jednu od ovih kartica i želite platiti svoju narudžbu na rate do 24 rate,
    potrebno je učiniti sljedeće:
    Korak 1: Kod odabira načina plaćanja odaberete “Kartično plaćanje na rate”,
    Korak 2: Za Visa Classic karticu izaberete “Visa Unicredit”
    Korak 3: Odaberete broj rata i nastavite na unos podataka kako biste završili svoju narudžbu.
  3. Jednokratno Plaćanje kreditnim karticama: MasterCard®, Maestro®, Visa – svih banaka

Kod odabira načina plaćanja odaberete “Jednokratno kartično plaćanje”,  odaberite željenu karticu i nastavite unos podataka kako biste završili svoju narudžbu.

Sigurnost plaćanja

Monri/Pay@Web koristi najviše sigurnosne standarde u kartičnom poslovanju (PCI DSS level 1, 3D Secure, SSL certifikati), osiguravajući na taj način potpunu zaštitu u komunikaciji sa Bankom kao i sa krajnjim kupcem.

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno. WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.